Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki. Na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych
Streszczenie
Opracowanie składa się ze wstępu, sześciu rozdziałów oraz zakończenia i wniosków.
Rozdział I dotyczy przeobrażeń w rozwoju koncepcji marketingowych.
W rozdziale II dokonano zwięzłego przeglądu stanu wiedzy na temat podstawowej terminologii marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem marki i lojalności, a także przeglądu typologii lojalności.
Tematem rozważań w rozdziale III jest znaczenie lojalności nabywców w budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej firmy.
Rozdział IV – w pierwszej części omówiono główne trendy zachowań polskich konsumentów, wykorzystywane sposoby oddziaływania na lojalność konsumentów, a zwłaszcza programy lojalnościowe. W drugiej części rozdziału szczegółowo scharakteryzowano segment „młodych dorosłych” i przedstawiono skuteczność klasycznych narzędzi promocji w nadanym segmencie rynku.
Rozdział V stanowi analizę wyników badań własnych nad najważniejszymi czynnikami oddziaływania na lojalność młodych nabywców.
W rozdziale VI zaproponowano modelowe podejście do kształtowania lojalności segmentu „młodych dorosłych”, a także ogólnego schematu powstawania zjawiska lojalności nabywców.
Kolekcje
- Książki / Books [2914]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.